FANDOM

Lista tytułów, które można uzyskać na forum oraz co one oznaczają.

Tytuły TechniczneEdit

Administrator - Każdy administrator jest równy. Nie ma ważniejszych adminów. Mogą podejmować samodzielne decyzje, ale jeśli są one bardzo ważne, to powinni się ze sobą konsultować. Twórcy forum i pomysłodawcy nie są wcale ważniejsi. Podali to, co wiedzieli, na forum i to wszystko. Resztę można dopowiadać samemu lub ustalać wspólnie. Nie wolno zrzucać obowiązków na tylko jednego admina albo zasłaniać się tekstem w stylu "Ale on jest twórcą". Chcesz być adminem? Admin to osoba, która robi wszystko to, co ci poniżsi, nie licząc grafika, czy redakcji. Mogą też nie być Mistrzami Gry. Ale po za tym - aktywność i nadzór przede wszystkim.

Junior Admin - To inaczej Techniczni Admini, którzy wybierają, czym mogą się na forum zajmować. Np. akceptacją KP, tworzeniem wydarzeń, sprawdzaniem i aktualizacją Zgłoszeń, Wymianą Banerów itd. itp. Co tylko potrafią i mogą robić, to wybierają i to mają w swoim opisie podane.

Nadzorca - Nie jest adminem, ale zna podręcznik i system. Wie o wszystkich nowościach i nadzoruje całe forum.. posty, zgłoszenia KP. Może zwracać użytkownikom uwagę oraz składać raporty o ew. przewinieniach i problemach userów do administracji. To oczy i uszy forum - czyli ktoś komu przejrzenie nowych postów nie sprawia wielkich problemów.

Mistrz Gry - Są istotni dla prowadzenia wydarzeń, organizowania różnych akcji, sędziowania i ogólnie pilnowania, by na forum coś się działo. Im także podlegają Postaci Specjalne oraz postaci nieaktywnych użytkowników, jeśli nikt ich nie zaadoptuje. Mają wgląd w Wasze kodeksy i mogą wpływać na Wasze postaci, co jakiś czas wcinając do waszej fabuły krótki pościk, który może pokrzyżować wam plany. 

Grafik - Te osoby robią avatary, sygnatury, gify itp. dla użytkowników forum. 

Redaktor Naczelny - Nadzorują pracę gazety The Times oraz materiałów, które mają się w niej pojawiać. 

Redaktor - Tworzą materiały do gazety The Times. 

Aktywny - Bardzo aktywny user, który wykonuje swe zadania, a nawet więcej, udziela się, jest pomocny i wkłada sporo zainteresowania i działań w rozwój forum.

Tytuły FabularneEdit

Bogacz - Tytuł otrzymywany za rozbudowaną historię i kartę postaci. Oznacza, że postać ma status przynajmniej milionera, dysponuje sporą ilością gotówki, ma ciekawe lokum i jest osobą publicznie znaną - bo ciężko sprawić by tabloidy nie śledziły poczynań bogaczy. 

Podejrzany - Gdy policja ma na ciebie haczyk lub podejrzewa Cię, Twoje ruchy są o wiele dokładniej obserwowane i każde potknięcie może być wychwycone przez policję, więc uważaj! Jak nie wpadniesz, to po pewnym czasie Podejrzenie wygaśnie.

Głowa Bractwa Asasynów - To Asasyn koloru Czarnego, który dowodzi bractwem asasynów i jest głową rodu Auditore. (Ezio Auditore)