FANDOM

Wszystko, co powinno się wiedzieć na temat treningów - zainteresowani to Mściciele i Przestępcy, bo jedynie oni potrzebują trenować.

W jakim celuEdit

Głównym zamysłem jest urozmaicenie rozgrywki i umożliwienie Wam - Użytkownikom - rozwijania waszych postaci, zmieniania ich, wpływania na ich rozwój i osiągania lepszych wyników. To głównie dzięki treningom możecie osiągać mistrzowskie poziomy w statystykach.

Jak trenowaćEdit

Zapoznajcie się z tematem "Gra z Kostkami" w Mechanice Forum i po założeniu konta na podanej tam stronie macie możliwość sędziować sobie samemu – Dokładnie tak! 
W Mechanice podana jest dokładna ściąga w jakich sytuacjach jaką kostką rzucać i co dany rzut oznacza, więc możecie przejść do kategorii treningów i się do niej stosować. 
Ale samo rzucanie to nie wszystko. Wasza postać udaje się do tematu, który w opisie ma "Miejsce Treningowe". Najlepiej wybrać miejsce typowo odludne, albo takie, które służy na treningi wielu osobom. Przychodzimy tam fabularnie i zaczynamy opisywać nasze działania. 

Poniżej informacja, jak wygląda jeden trening

Post Trenującego ~ Wstęp do treningu 
Post Sędziujący ~ Ocena treningu 
Post Trenującego ~ Trwanie treningu 
Post Sędziujący ~ Ocena treningu 
Post Trenującego ~ Trwanie treningu 
Post Sędziujący ~ Ocena treningu 
Post Trenującego ~ Kończenie treningu 
Post Sędziujący ~ Ocena treningu i podsumowanie 
(Piszecie posty jeden po drugim - nie wolno pisać wszystkiego w jednym poście)

Jak widać nie trwa to długo i możecie w posty wpleść także różne fabularne odnośniki - bo może ktoś inny być w temacie lub rozmyślacie nad czymś. 

Pamiętajcie, żeby teksty opisujące treningi miały minimum 10 zdań złożonych. Muszą być ładnie i konkretnie rozpisane by wiadomo było, że coś robicie, a nie gapicie się tylko w sufit lub horyzont.

Gdzie trenowaćEdit

Poniżej są przykłady w celu pokazania wam gdzie między innymi można trenować. 

Siłowo 
Na siłowni, placu zabaw, dojo, czy różnego rodzaju miejscach, gdzie można wykonywać ćwiczenia typowo siłowe. W miastach jest takich wiele, a niektórzy mają nawet prywatne siłownie. 

Zwinność 
Tory przeszkód, bieżnie, dachy budynków, las i miejsca, gdzie ćwiczymy szybkie uniki, skoki, bieg i różnego rodzaju akrobacje. 

Inteligencja 
Rozwijamy ją w bibliotekach, kafejkach internetowych, laboratoriach i miejscach, gdzie.. no musimy ruszyć mózgowie w konkretny sposób i czegoś się nauczyć. Dobrze jest podawać konkrety. Jeśli postać specjalizuje się w hakerstwie to niech nie czyta o botanice.. Można też grać w szachy lub rozwiązywać sudoku i krzyżówki w kawiarence. 

Percepcja 
Salony gier ze strzelankami, puzzlami czy innymi grami na spostrzegawczość... Zajęcia w terenie jak np. szukanie czterolistnej koniczyny, ptaków itd. Różnego rodzaju zajęcia i gry, które polegają na wnikliwej obserwacji oraz wyciąganiu wniosków i przewidywaniu. 

Charyzma 
W klubach, na tańcach, a nawet przed lustrem.. wszędzie gdzie ćwiczymy nasze ciało, ale także sposób mówienia i dopasowania się. Czytanie książek psychologicznych i ćwiczenie mimiki... Wszystko to by jak najlepiej wykorzystać swoje umiejętności w rozmowie.

Na koniec treninguEdit

Po zakończonym i udanym treningu piszemy w subforum zgłoszeń w Zgłoszeniach Statystyk (1 punkt treningowy to 2 punkty statystyk, pod warunkiem, że się zdało trening). Dajemy link do tematu, w którym trenowaliśmy oraz podajemy, ile punktów statystyk zdobyliśmy. Robicie to, by Administracja/MG mógł zweryfikować, czy wszystko się zgadza. 
Następnie, jak już z tym skopiowanym linkiem łazicie po forum, to wklejacie go jako nowe zgłoszenie w Waszym Kodeksie. 
Teraz zostaje już tylko dodać punkty statystyk tam gdzie chcecie w waszych statach i po sprawie. Trening zakończony. 

Jeśli trening się nie powiedzie, to niczego nie zgłaszacie i po prostu "idziecie dalej".

Okres odpoczynkuEdit

Po zakończonym treningu - nie ważne czy udanym czy nie - musicie zrobić sobie odstęp 5ciu dni, nim znów będziecie mogli udać się na trening. Data porównywana będzie do daty ostatniego zgłoszenia w Zgłoszeniach Statystyk.

P.S. Naturalnie może postać wybrać się na siłkę "poćwiczyć", ale tylko dla przyjemności fabularnej - punkty nie będą naliczane i nie rzucacie nawet kostką.