FANDOM

Jeśli to słowo nie jest Ci zbyt dobrze znane, to zaraz przytoczymy Ci dokładne jego zobrazowanie. Na początku w danym mieście nikt Cię nie zna. Zaczynasz od zera dopiero lub skądś przyjechałeś/łaś, więc jesteś w tym mieście nową rybką. By zaistnieć musisz się udzielać twą postacią w wydarzeniach, misjach, treningach, pomagać po kryjomu policji (Mściciele), pilnować, by pisano o Tobie artykuły lub robić wokół siebie i swych przestępstw spore zamieszanie (Przestępcy). Za samo siedzenie i patrzenie na księżyc w przebraniu reputacja wam nie wzrośnie. A jest potrzebna, jeśli chcecie zwiększać sobie statystyki, móc posiadać więcej gadżetów, pomocnika, czy nawet mieć wtyki w mieście i być wielbionym. 

Kto wie czy w przyszłości zarząd miasta nie da najbardziej popularnym Mścicielom możliwości stworzenia mini-organizacji, a przywódcy gangów nie mianują grupy najznamienitszych Przestępców swymi szefami?... 

Warto dbać by reputacja rosła, a nie malała. U Mścicieli maleje za złe uczynki, a u Przestępców za dobre. Naturalnie odnosimy się tutaj do cywili, ale i policja czasem ma coś do powiedzenia w tej sprawie.

Poziomy ReputacjiEdit

Poniżej lista poziomów reputacji oraz co potrzeba, by osiągnąć kolejny poziom. Do każdego poziomu potrzeba też postów. Naturalnie liczymy jedynie te z fabuły na forum.

Oznaczenia: M to Mściciele, a P to Przestępcy. Dodatkowo wspominamy, że po zdobyciu wyższego poziomu licznik misji i treningów się zeruje.

Poziom 0 ~ Nowa Rybka [M/P]
Każdy Mściciel i Przestępca jest na początku nowy, bo albo zaczyna ogólnie, albo dopiero przybył do miasta. 
Poziom 1 ~ Przebieraniec [M/P]
Aby zdobyć: 50 postów | 1 misja 
Zdobywasz: 5 PS (punkty statystyk) 
Poziom 2 ~ Na dobrej drodze... [M] / Na złej drodze... [P]
Aby zdobyć: 130 postów | 1 trening | 1 misja 
Zdobywasz: 10 PS; +1 miejsce ekwipunku 
Poziom 3 ~ Niby-Bohater [M] / Łotrzyk [P]
Aby zdobyć: 200 postów | 1 trening | 2 misje 
Zdobywasz: 15 PS; +1 miejsce ekwipunku 
Poziom 4 ~ Bohater [M] / Złoczyńca [M]
Aby zdobyć: 270 postów | 2 treningi | 1 misja | 1 wydarzenie 
Zdobywasz: 20 PS; +1 miejsce ekwipunku 
Poziom 5 ~ Heros [M] / Koszmar [P]
Aby zdobyć: 350 postów | 1 trening | 1 wydarzenie | 1 artykuł w gazecie (o tobie) 
Zdobywasz: 25 PS; +1 miejsce ekwipunku 
Poziom 6 ~ Ulubieniec Miasta [M] / Postrach Miasta [P]
Aby zdobyć: 430 postów | 3 treningi | 2 misje | 1 wydarzeine 
Zdobywasz: 30 PS; Możesz posiadać Pomocnika od teraz; +1 miejsce ekwipunku 
Poziom 7 ~ Wybawca Miasta [M] / Zagłada Miasta [P]
Aby zdobyć: 500 postów | 1 trening | 2 misje | 1 artykuł w gazecie (o tobie) 
Zdobywasz: 50 PS; Możesz zdobyć Lokaja/Gosposię; +2 miejsca ekwipunku

Dla waszej informacji pamiętajcie, że to, iż macie już 430 postów nie znaczy, że od razu skaczecie na wyższy poziom. Niektórzy stają się Herosem/Koszmarem,mając 470 postów! Wszystko zależy od tego, jak się staracie w fabule. 

No i sami o sobie nie piszecie artykułów ani nikogo nie zmuszacie.. Dziennikarze/Redaktorzy muszą osobiście uznać jakiś materiał za ciekawy.

Jak zdobywamy Poziom i NagrodyEdit

Na początku pamiętajcie, że każdą wykonaną misję, trening, wydarzenie itd. wpisujecie jako nowy wpis w waszym Kodeksie. On jest podstawą waszego awansu. 

Gdy już macie postów, ile trzeba, oraz spełnione pozostałe wymagania, to piszecie w Zgłoszeniach w "Zgłoszenia Poziomu". Dajecie link do kodeksu, w którym są potrzebne linki i wpisy. Następnie czekacie. Administracja sprawdzi to, po czym - jeśli wszystko się zgadza - zmienią wam w profilu Poziom oraz przyznają nagrodę. 

Pamiętajcie, by do Kodeksu wkleić link prowadzący do posta administracji przyznającej wam nagrodę, a także o napisanie w "Zgłoszenia Statystyk", że dostaliście jako nagrodę X punktów (również podajecie link). 

No i proszę bardzo. 

P.S. Z czasem nagrody czy wymagania mogą ulec zmianie.