FANDOM

Podwójne Życie dotyczy tylko Mścicieli i Przestępców - albowiem Policja i Mieszkańcy mają już pracę, którą wyznacza im ranga i nie muszą udawać "zwyczajnych" przed społeczeństwem.
Knicknacker.com Alter-Ego-Superhero-Posters-Danny-Haas Featured-Image1-620x420

Po co?Edit

Oczywistym jest, że Mściciele i Przestępcy działający pod przykrywką nie ujawniają się i nie paradują w swym przebraniu do kawiarni lub do sklepu. Kiedy nie pracują w pocie czoła jako ich tajemnicza strona, żyją jako zwykli ludzie i udają cywili. Praca/Zajęcie pomaga utrwalić ich wizerunek, a i często jest pomocna w ich drugim życiu. 

Nie ma tu miejsca na wybryk a la Iron-Man "Jestem Iron-Manem" lub tego typu akcje. Fakt, można skryć się w zakamarkach ulic i żyć jakoś, ale pracę lub zajęcie jakiś trzeba mieć, by nie rzucać na siebie podejrzeń i mieć z czego żyć. Bogacze nie potrzebują pracy, ale powinni się czymś zajmować. Przestępcy też powinni mieć drugie oblicze, bo gdyby każdy wiedział, że Pan X jest XYZ to jego przeciwnicy natychmiast by na niego donieśli - oj tak.

Wniosek: Praca/Zajęcie jest ważne i należy ją wybrać szczegółowo.

Jak wybraćEdit

Superhero-Posters
Wasza postać może być każdym. Na bazie przykładów wytoczymy propozycje. Superman był dziennikarzem. Spider-man był fotografem oraz pracował w laboratorium. Green Arrow był milionerem, który udawał szastającego forsą i rozwydrzonego synalka, Rodzina Kart z Batmana wyglądała jak zwyczajna, kochająca się, bogata rodzinka... Każdy sprawia pozory "normalnego cywila". 

Dlatego polecamy pracę - głównie związaną z Waszą "drugą robotą". Geniusz hakerski jako Informatyk? Albo może trener koszykówki jako super mięśniak? Zwróćcie uwagę na czas, jaki daje wam dana praca i możliwe alibi, przykrywki, wejścia itd. Bądźcie oryginalni i stwórzcie pozory zwykłego cywila, by Policja nie utrudniała Wam życia.

PrzykładyEdit

Pojawią się z czasem z pomocą Was - użytkowników.

Specjalizacja przestępcówEdit

Każdy przestępca musi dodatkowo wyznaczyć sobie specjalizację, czyli w jakiego rodzaju zbrodniach gustuje przede wszystkim.
Superhero-Alter-Egos-by-Coran-Stone 4

(c) Coran-Stone