FANDOM

Korzystamy ze strony: http://kostnica.eu/ 
Dlaczego? Ponieważ widać na niej historię rzutów kaźdego użytkownika.

Po co kostkiEdit

Służą głównie w celu decydowania o skutkach różnych akcji, powodzeniu, lub też porażce. Korzystają z nich Mistrzowie Gry, ale i użytkownicy mogą nimi rzucać w zależności od sytuacji. 

Po za tym to nie jest forum SL... Dzięki kostkom jest urozmaicenie rodem z RPG i nawet sami możecie sobie niektóre rzeczy sędziować. Fakt, nie wszystko na kostkach leży, ale często można z nich do drobiazgów itp. korzystać.. i warto bo rozgrywka robi się ciekawsza!

Korzystanie z kostekEdit

Każdy Mistrz Gry i Użytkownik korzystający z kostek do gry musi założyć konto - najlepiej ze swym nickiem z forum lub nickVPV czy coś w ten deseń. W polach profilu jest miejsce do podania linku z waszymi rzutami. Dzięki temu każdy widzi czy dana osoba oszukiwała czy nie. 
Bezpieczeństwo i nadzór w jednym. Wy nie czujecie się oszukiwani, a my wiemy, że nie kantujecie.

Jak rzucaćEdit

Na owej wspaniałej stronce pokazuje się okienko, gdzie możecie wpisać kostkę. Naturalnie pod spodem jest lista rzutów na szybko, ale jeśli nie ma tam potrzebnej wam kostki to wygląda wszystko tak: 

Przykład: 3d6 
3 - oznacza ile razy rzucamy daną kostką. 
d - do inaczej właśnie kostka (z ang. dice) 
6 - iluścienną kostką rzucamy..

Więc jeśli macie rzucić raz k20ką, to piszecie: 1d20 i gotowe!

Warto dodaćEdit

Każdy MG i User, który rzuca kostką, powinien w poście, w którym opisuje użyty efekt wspomnieć godzinę o której rzucał by potem nie szukać po liście.  Dodatkowo pomaga pisanie do jakiej postaci i wydarzenia jest rzut oraz robienia krótkiej listy, który rzut co oznacza w trakcie rzucania kostką.